2015. október 23., péntek

Könyvek, amiknek a borítója egyszerűen gyönyörű XV.



Tegnap kezdtem el a Rubinvöröst olvasgatni, és mikor kezembe vettem, sajnáltam, hogy könyvtári példány, és hogy eléggé rossz állapotban van, mivel eléggé szépek ezek a borítók is. Tetszik ez a sziluett szerű megoldás, amiben pár dolgot mégis kiemelnek. Illetve a szín, a betűtípus, minden. Egyedül a Rubinvörös alapja, az a rózsaszínes szín ami nem tetszik, de attól még az ötlet egyedi, a megvalósítás gyönyörű, szóval egy rossz szavam sem lehet. :)

2 megjegyzés:

  1. Jahaaj az első részét pont tegnap láttam a könyvtári beszerzett könyvek között, egyszerre szeretem és távolságtartó vagyok az ilyen borítókkal szemben, de hmm... szemrevaló az biztos :)
    Most ez tetszik, ami hasonló:
    http://www.kossuth.hu/image/orig/22-hires-romantikus-tortenet.jpg
    Élőben sokkal élénkebb, sötétmályva színű, wishlist-es :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szép, és a tartalom is egész jó, nekem tetszett a történet, mindenképp el fogom olvasni az egész trilógiát is.
      De jó! Erről még nem is hallottam eddig, de tényleg ez is nagyon szép, köszönöm, hogy megmutattad! :)

      Törlés