2015. október 7., szerda

Könyvek, amiknek a borítója egyszerűen gyönyörű XIII.




Régen voltak már borítók... :)

Ma ahogy sétálgattam a könyvtárban, megpillantottam a Sötét Erő trilógiát. Ismét elbámészkodtam, mint mindig amikor meglátom, milyen szép könyvek... És mennyire nem illenek a borítók a könyvhöz! Jó, persze, valamilyen szinten illenek, és össze is kapcsolódnak, de akkor is, voltak dolgok, ami a könyvből nem derült ki, vagy annyira mélyen el volt bújtatva, hogy átsiklottam felette, például, mit jelent a medál színének a változása? Talán a főszereplő lány, Chloé erejét? Vagy azt, hogy mennyire tudja kezelni, vagy azt, hogy milyen erős? És a borítókon miért másabb a formája? A könyvben nem változik...
forrás: X

Továbbá még ami nagyon tetszik, de nem teljesen értem, hogy mire ez a csipke a gerincén és a hátulján? Igaz, gyönyörű és figyelemfelhívó (ha nem lett volna rajta el sem olvastam volna), de nem értem, hogy miképp kapcsolódik a történethez... Akármennyire próbálom belemagyarázni, nem jövök rá az összefüggésre.

A történet kicsit sablonos volt, engem az X-Men filmekre emlékeztetett (Variánsok - Mutánsok, külön intézmény amiről az emberek nem tudnak, ilyesmik miatt), de a 12-15 éves korosztálynak nagyon jó kis olvasmány, mert eléggé akciódús (bár gyakran kiszámítható) kis könyv ez. Szép a borítója, és nem gyakran fordul elő, de az az érzésem, hogy egy jobb minőségű, különlegesebb könyvé is lehetett volna egy ilyen különleges borító.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése