2015. szeptember 23., szerda

Könyvek, amiknek a borítója egyszerűen gyönyörű XII.




Benina Bíborhajú sorozatát még az év elején olvastam, de minden sorát imádtam. És a borítóik is igazán tetszetősek, nem csak hogy jól megjelenítik az adott történetben lévő legfontosabb dolgot, de látványosak is ezzel a tüzes megoldással. nekem a legnagyobb kedvencem a második és a negyedik könyv borítója, a kép miatt. Az első nekem kicsit egyszerű, jobb lett volna egy égő erdő közepén egy női sziluett, az sokkal jobban jellemezte volna a könyv legfontosabb jeleneteinek egyikét. (ami amúgy nekem a kedvencem volt, mikor Claire végre rájön, ő uralja a tüzet... (: ) Illetve a harmadik könyvön nekem kicsit furák a kezek, főleg a bal oldali, az túl mű, és ez zavaró... De mindegy, nem csak hogy egyik kedvenc könyvsorozatom,  még az írója is magyar, úgyhogy ezeket az apró hibákat elnézem ,és csak a szépségét figyelem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése