2015. augusztus 29., szombat

zenék: 2015 nyár

Így, a nyár vége felé jó néha összeszedni, miket hallgattam sokszor az elmúlt három hónapban. Érdekes, hogy ahhoz képest, hogy milyen sokat hallgatok zenét, az ilyen kis listák tényleg rövidek, alig néhány zenéből állnak. :)

Amit kétségkívül a legtöbbször hallgattam, mióta csak láttam A holló című filmet:


és egy másik, amit szintén A hollóból ismertem meg.


és az utolsó, amit nagyon imádtam, és A hollóhoz kapcsolódik:

Elszakadva a filmtől, az első kedvenc bandám, amit még most is szívesen hallgatok, a The Pretty Reckless. Elsősorban a régebbi számaikat szeretem, de egyszer meghallgattam a House O a Hill-t is, és azóta nem telik el nap úgy, hogy ne hallgatnám meg. Van értelme, és még a hangzása is jó...

Egy kicsit könnyedebb zene, amit szerintem nem csak én hallgattam sokszor nyáron :) (a stílusból ez az egyetlen zene, amit meghallgatok, és még tetszik is...)

És amit az elmúlt napokban, hetekben a legtöbbször hallgattam. Szintén kissé szomorkodós, búcsúzós, de attól még nagyon tetszik. :)


és még egy Slash nóta, ami kicsit könnyedebb, és ami a Children Of Bodom Angels Don't Kill-je után a csengőhangom is lett :D Bodomék több, mint három évig jelezték nekem a hívásokat. Ideje pihenniük. :)


Ez volt hát az én kis zenei listám. 
Ti miket hallgattatok ezen a nyáron? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése