2015. augusztus 30., vasárnap

Vissza a suliba - avagy amiket szereztem augusztusban

Egyik kedvenc időszakom az iskola előtti készülődés időszaka. Ilyenkor lehet megtalálni a szebbnél szebb füzeteket, és mindig akad kedvemre való, olyan, amivel szívesen bővítem a gyűjteményem. :)

Néhány blogot eléggé elleptek a vissza a suliba - bejegyzések, így gondoltam, én is bemutatom amit a "kell a suliba" indokkal vettem meg. Elsősorban füzeteket, és néhány kisebb használati tárgyat, ruhákat inkább nem mutogatok, mivel semmi különleges nincsen bennük, mivel nálam annyi a kritérium, sötét legyen, kényelmes, és ennyi. :)


nem szeretem a Londonos cuccokat, de ezek érdekesnek tűntek, bár nem lesznek elsőszámú kedvenceim, mivel az a hely már foglalt, füzet téren legalábbis. :)

egy a millióból, hm... :)
egy mini kis füzettartó, aminek inkább a színei tetszettek meg. :)




az elsőszámú kedvencem :) gyönyörű a színe is és a mintája is. :)
már bánom, hogy csak egy ívvel vettem belőle. igazán szép...
ebbe a füzetbe egy rockeres történetem fog kerülni, ha végre összeszedem magam annyira, hogy nekiálljak megírni... :) sajnos nem hosszú hajú a borítón a srác, de most ez van... :)
még mindig tart nálam a bagolymánia... :)
katicás csengő... ez már nem a sulihoz kell, de komolyan... hát nem édes? :)
nehéz dolog felnőni, nem is sikerül mindig felnőttként viselkednem :D

és amire annyira vágytam - bloggeres kóla :) nem vagyok oda a feliratos üdítőkért, de ezt muszáj volt... :) (tavaly vagy mikor, meg Rocksztárosat találtam... :) )

A három goth nyakláncot Anyutól kaptam névnapomra. Mindegyik gyönyörű, de nekem mégis a kék tetszik a legjobban.. :)
a virágos hajcsatot a füzet beszerző körúton vettem, hogy miért, nem tudom, de attól még tetszik. :D
a lila rózsás mágneses karkötőt a lila goth nyaklánchoz vettem, mivel lila ékszerem még alig van. Még... :)
A leveles fülbevalókat is muszáj volt megszerezni, mivel már régóta kerestem ilyet. :)
Végül a körömlakk. Hihetetlen, három boltban ahol egy legalább egy polcnyi körömlakk van, sehol nincsen barna.... végül a negyedik boltban találtam, ezt a  megvilágítástól függően sötétarany/barna dor lakkot, ami eléggé kegyetlen, lassan szárad, és több (minimum kettő, de inkább három) rétegben fed teljesen, de a színe szép őszies, úgyhogy örülök neki. :)
Ti miket vettetek suliba kell ürüggyel? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése