2015. augusztus 31., hétfő

Búcsú egy jó nyártól

Eljött az a nap is, amit szerintem egyetlen diák sem vár: a nyár utolsó napja. Tudom, sokan beköltöztek már a kollégiumokba, de mégis csak holnap csöppennek bele az emberek a fullasztó nyárból a szokásos ősz eleji fejetlenségbe...

Szóval épp itt az ideje, hogy lassan visszanézve a nyárra, elgondolkodjék az ember, mit fejlődött a nyár folyamán, milyen élményekkel gazdagodott, és mi az, amit tervezett, de mégis kihagyott.

Szóval itt van az én kis listám, hónapokra bontva. :)

június:
- megvolt az informatika érettségi szóbeli része is, egész jó lett, de még mindig jót nevetek azon, mennyire idegeskedtem előtte. :)
- megismerkedtem nyolc pesti emberrel. jó zenét hallgatnak, és nem életuntak, szóval pont jó társaság egy jó bulihoz. :) amiből végül két emlékezetes élmény lett. :)
- részt vettem életem első táncóráján. sosem késő elkezdeni, egyrészt, másrészt, régóta érdekelt a néptánc, és mivel tavaly alakult itt egy olyan kis csoport, ahol ilyesmiket próbálgattak össze, így néhányszor lementem, próbáltam táncolni, nem nagyon jött össze, szóval hamar kiderült, ez nem nekem való, így sajnos ki kellett lépnem ebből.
- kiléptem egy olyan kapcsolatból, amiben nem éreztem jól magam. nem volt jó első kapcsolatnak, de ilyen is van, ezt is meg kell tapasztalni...
- megszüntettem a régi blogjaim közül azokat, amiket csak elkezdtem, de végül sem erőm, sem kedvem nem maradt befejezni. vagyis, összesen öt blogot töröltem.
- elkezdtem megírni egy új történetem vázlatát, amit még most sem fejeztem be... lényegében ez is egy terv volt, amit végül ihlet hiányában elhalasztottam a suliidő hétvégéire. :)
- készítettem magamnak egy pókos - csipkés nyakláncot, vagyis életemben először alkottam valamit, amit fel tudok venni, és még néz is ki valahogy... :)

július:
- láttam A holló című filmet, ami szinte azonnal elvarázsolt. A hangulata, a képi világa, a történet, minden. Azóta sem jut eszembe olyan film, ami jobban tetszett volna.
- befestettem a hajam feketére. Tetszett, csak mivel hatalmas volt a hőség, és így körülbelül minden nap hajat kellett mosnom, hamar kikopott az egész. :D
- megpróbáltunk kézzel aratni. nem lett meg a várt eredmény, távolról sem, de attól még megpróbáltuk... :) jól szétégtem, plusz lemaradtam az aratónap nagy részéről, de a délután legalább jó volt. találkoztam egy régi ismerősömmel, akivel jól el is beszélgettünk. :) Persze az aratás tervezett második részén már nem vetttem részt.
- Shadow-val megünnepeltük a szülinapját. :)
- eszembe jutott néhány új karakter, és egy történet alapötlete, amit lassan megpróbáltam tovább szövögetni, de eddig nem sokra jutottam vele. legalábbis nem annyira, hogy le is írjam. :) egyelőre még csak telefonban van, de ami késik, az nem múlik. :)
- megnyitottam ezt a blogot. :)
- terveztük, hogy elmegyünk Siófokra, vagy valamerre a Balatonhoz, de végül sosem tudtuk összeegyeztetni, és egy idő után el is felejtődött a dolog.

augusztus:
- ismerősömék meglátogattak minket. :) mivel igencsak ritkán tudunk találkozni, mivel Ők az ország túlsó végében élnek, ezért ez egy igazán jó dolog. :) persze nem sokáig maradhattak, de attól még nagyon örültem, hogy találkozhattunk. :)
- Shadow-val voltunk a Si-MOTOR-nya nevezetű rendezvényen, amiről már meséltem. :)
- Terveztünk egy biciklitúrát, de végül nem valósult meg, sőt...
- elmentem a májusfa kitáncolásos rendezvényre (ami általában augusztus 20.-án szokott lenni, de most egy nappal későbbre rendezték meg.)
- tegnap előtt ismét itt voltak a pesti ismerősök, és egy jót mulattunk. :)

Szóval, egy igazán jó, többnyire boldog, és leginkább eseménydús nyár áll mögöttem. Remélem, az ősz is ilyen lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése